30 mil kvar...

Då har man hamnat på nån resturang mitt ute i skogen..har la typ 30 mil kvar lr nåt..
och det händer mycket på vägen. En gång glömde jag ta bort helljuset och då blev en lastchaffis arg och drog sitt helljus haha...ja det var väll det som hände de senaste 20 milen ;p

Får i mig en go kaffe nu så sen skall det tutats och körasvidare de sista 30 milen.
Vägunderlaget är bra och det går som på rälls! :)
är väll för att Ulle fixade så fina däck till mig antar jag! :D

Nu vill jag bara komma hem till mig grymt osköna säng och sova. Men blir nog soffan den är så bra mycket bättre!
Är det nån som har en fin säng att skänka mig såär jag mer än glad och bjuder givetvis på alkohol som inflyttningsdryck!

Må väl kamrater.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vaffo systembolaget?



Kör försiktigt...



och du.. vi kanske har en eller två sänger över till dig.. hah

2009-12-30 @ 21:17:23
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0