Äntligen är detta skitår över!

Som rubriken säger, äntligen är detta skitår över.
jag tänkte inte göra som alla andra jävla bloggar här skriva vad som hänt under året.
Satt och lyssnade på p3 i bilen där ringde det in folk som sa vad som INTE skall hända under nästa år.

Det som inte skall hända nästa år för mig är:
1.Ingen jag känner skall gå bort under detta året. Vila i frid christian, fredrik och oskar!
2.Blåvitt skall inte komma tvåa hela tiden.
3.ajk skall inte vinna något under detta året.
4.roma skall ej vinna derbyt mot lazio
5.2010-04-18 15:00 är jag inte i sverige.

Slår dessa drömmar inte in så är jag väldigt nöjd.

GOTT NYTT JÄVLA ÅR PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0