GRATTIS SYSTER!

Börjar med att säga ett stort grattis till min syster som har med sin gubbe eddie fått två små söta tvillingar!
Så då har man blivit morbror för första gången! skoj skoj skoj! =)


Sitter här med min underbara vän malin och startar mig en ny blogg.

Är just nu en 28 minus grader och det är lite sisådär när man inte har någon motorvärmare i bilen
så när jag idag skulle åka bort och fika med Ida så starta inte skiten ( förlåt norrlands expressen ) men nu va du en skit. Men jag och pappa har försökt med två st motorvärmare varama motorn men det gick inte, så får vänta tills

Imorgon då pappa åker och jag kanske kan få in bilen i garaget så det blir lite varmare. Skall ju iväg & ta den däringa fikan med Ida sen också shoppa loss med malin, jag vill åka bort till Åre choklad fabrik och köpa lite gott gott!





Kommentarer
Postat av: molly

Jaaa, stort grattis till syster bodybuilder och Eddie!

2009-12-28 @ 22:56:55
URL: http://www.mollys.se
Postat av: Lotta

Åh så roligt.. :) grattis till dom och till nya titeln som morbror med såklart :)



kramisar

2009-12-29 @ 16:35:30
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0