Hej då Norrland, Jämtland , Östersund , Hällne.

Hej då snö, nu blir det att sätta sig i bilen och åka till stan en snabbis
sen får man helt enkelt åka dom 80 milen hem till Partille.
Har haft det riktigt bra här även om bilen krånglat lite så man inte har kunnat gör det
man verkligen ville men det får bli så den här gången & Ida vi får ses nästa gång
helt enkelt! :)

Men har fått mig en systerson ( Heter det så? ) och då gör det inget att jag inte hunit träffa alla
jag velat. :) Grattis igen Sissi & Edie.

Nej nu måste jag få nå´t gjort här.  Kanske uppdaterar påvägen om jag orkar! :)

Må väl kamrater!


Kommentarer
Postat av: katta

du har la fått 2 stycken systersöner :)

2009-12-30 @ 11:16:53
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

Just ja så blir det ju! dumt av mig :)

2009-12-30 @ 12:04:27
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/
Postat av: molly

Huga vad du skräms Tobbe...! 2 stycken ska det vara. :)

2009-12-30 @ 13:53:32
URL: http://www.mollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0