PREMIÄR!

Då var det äntligen dags för dagen P som i premiär för Bohus if.
Motståndarna som jag redan glömt namnet på var tänkt att köras över.
Kom dit några minuter in i första halvlek och det första jag såg var en grym anstormning av
motståndarna som avslutades med ett klockrent stolpskott.
Men mer än så hade dom inte i första halvlek och inte helt orättvist tog bohus ledningen med 1-0
genom ett tungt långskott från Mr b själv Robert!
Och när motståndarna också fick en utvisning mot sig så trodde man saken var klar.
Men då tappade Bohus allt och det slutade med att dom gjorde 1-1 och därmed slutresultatet.
Det vi tar med oss är första halvlek och battans mål. Mot nya tag på Lördag då hålta (Holta?)
Skall få straff för detta underlag.

Nu blir det sängen 

Finns bara ett lag i ale!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-13 @ 23:48:51
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0