Battan ska bli farsa!

Efter en ganska tråkig dag på jobbet så var det dags för säsongens första torsdags pass för min del.
Började med att köra en 50 minuters fotbolls lira på den snö ( is ) fyllda fotbollsplanen på jennylund.
Efter det så var det dags att köra lite fys. Kommer knappt kunna gå imorgon känner jag men det är
rätt gött ändå. Dock har vi 4 timmars fotbolls lira imorgon framför oss i hallen i nödinge.
Dagens underhållning måste ändå vara Mr b´s joda underställ ( se bild ).



Norrlandsgöteborgaren - Norrlandsgöteborgaren  - Norrlandsgöteborgaren

Imorgon skall jag för första gången åka buss till jobbet, då min bil är trasig och zoran inte kunda
köra mig imorgon. Som tur är så har man en snäll chef som hämtar mig vid hållplatsen även fast
jag var dum och gjorde så hon duschade i hett vatten. du är bäst Ulla! Bussen lämnar Partille 05:47
haha undra hur jag skall vakna, men det löser sig! :)

Nattinatt alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0