Händer grejor i partille

Kom hem trött som tusan och när jag skall parkera bil jäveln så är det sirener & blåvljus överallt..fan har jag gjort nu tänkte jag. vet inte vad det är men poliserna är väl utrustade med diverse vapen.
Flyttade jag inte från Bergsjön för att slippa sånt här!
uppdaterar om jag ser nåt mer!

UPPDATE från polisen : 16.31 Partille, smällar
Polisen larmas till ett hyreshus på Björnbergsväg med anledning av att någon har hört smällar som kan vara skott. Polisen och ambulans kallas till platsen för att undersöka vad som hänt. Polisen kan konstatera att det finns hål i en mindre ruta på andra våning. Två personer som befinner sig utanför huset tas med för förhör. Polisen fortsätter sin undersökning på platsen för Polisen fortsätter sin undersökning på platsen för att säkerställa så att ingen person är skadad samt för att leta efter den som skjutit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0