OS!

Då sitter man här igen framför tv´n och kollar på curling :D
ser sådär ut för sprint åkarna men tror alla svenskarna gick vidare till final spel
om jag inte missade nåt.
Hade inte suttit helt fel men en 2 medaljer idag.
Blir en lån kväll/natt idag, då Hockeyn börjar kl 01:30 speciellt då jag inte kunde sova
nåt inatt eftersom mobilen dog och laddare var hos katta så var tvungen att vara vaken för
jag har ingen väckarklocka haha. Man var bra övertrött på jobbet idag men det skoj, vi spelade
bubbel spelet på hankontrollerna haha jag fick 1162 poäng, bäst hitills!
Skojade även med ja vi kan kalla henne ulla om hon vill vara anonym.
Råkade stänga av varm vattnet då hon skulle duscha hon blev sådär glad.
va inte riktigt meningen att det skulle sluta helt men jaja. Förlåt ulla.

Nu blir det dricka tropicana och kolla curling. heja sverige!

puss på er där ute och kom igen nu Tre kronor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0