skit!



Fan vad förbannad man är!
tog kattas bil imorse för jag skulle byta lampor på den. Hon ringer mig halv 8 och säger att
det varit inbrott i bilen, jag tar mitt pick & pack och åker från kungälv hem till bilen och
ser att dom förstört låset och senare försökt tjuvstarta den. Dom jävla amatörerna kan ju inte
än sno en bil så dom har lämnat stereo & annat skit som är i den samt ätit revbenspjäl eftersom
det var rester utanför bilen. NI KUNDE IAF SNOTT NÅT. nu får jag bara en massa kostnader som är jobbiga.
aja, det får lösa sig helt enkelt, Åker med zoran imorgon till jobbet då bilen inte startar.

Var även inne på Nordea idag och fixade mig ett konto så jag kan ta lån och betala av
all jävla skit jag har så det blir nån ordning på min ekonomi nån gång.

Skulle ha tränat idag med men då jag har haft annat för mig får jag stå över idag.
Nike represantör skulle kommit på träningen idag också med lite prov grejor vi kan köpa
så man missar det också. fan jävla skit dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

pajasar som gör sånt där.. vet hur de e.. fast de snodde stereon och inte käkade de revbenspjäll heller haha puckon.. de hade kunnat knacka på dörren istället så hade jag öppna för dom så hade de fått ta stereon, så mycket skönare och slippa allt efter jobbb..

2010-02-05 @ 20:20:00
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: malin

Jääävla idioter!! Lär er vad som är mitt och ditt för sjutton gubbar, gaah! Puckon.



Så nu var det sagt, sköönt! :)

saknar eeeer! Puss

2010-02-08 @ 15:18:35
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0