Varning för starka bilder!

Dagen flöt på ganska bra på jobbet, ja det rullade på som vi säger i brachen.
Men jag ser plötsligt hur en på jobbet ja vi kan kalla honom snigeln ifall han vill vara anonym.
Han fastnar med handen i monterings maskinen och blöder som en tok.
längesen jag såg mycke blod på en och samma gång.
Det gick " skapligt " ändå, en sina gick av men annars klarade sig snigeln sig bra.
tack & lov!



När jag kom hem hade jag fått svar från nordea och det var ingen rolig läsning.
Dom hade nekat min låne ansökan, vet inte varför för jag har fatst arbete och inga anmärkningar.
Ska åka dit på måndag och säga att jag byter bank & alla mina tillgångar ifall jag inte får lån.

Sen åkte jag med katta och tog hand om hästen. mockade idag och gud va bra det blev! :)





Nu blir det snart glo lite os i brist på annat!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: malin

Meeen fyy stackars snigel! :(



härligt ni såg ut att ha det i stallet iaf! :)

Hoppas Cissi ska döpa sina kids snart så ni kommer upp! :)

Puss å Kram hjärtebarn!

2010-02-13 @ 11:55:43
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0