Åka mer bil för klimatets skull ?

God lunch mina kära!

Nu blir det äta lite frukost sen bär det av till gymet för lite kondition och mage träning.
Funderade på att ta en promenad dit men då det är så kallt ute så tar jag bilen.
Just det är lite förvirrat tycker jag, dom såkallade " experterna " säger ju att vi värmer våran
jord aldeless förmycket men ändå är det så jävla kallt ute.
Så därför uppnanar jag nu alla att ta bilen, ät ute, flyg till borås för att shoppa.
Själv tar jag bilen för att handla mat och tar den senare med ett extra varv i den stora rondellen
i partille för att göra våran moder jord en tjänst.

Må väl!


Tack usa för att ni vann för sportens skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0