Andra passet avklarat!

Sådär då var andra passet avklarat, blev lite axlar & mage idag.. nåt är fel på min ena axel men det går väll
över antar jag! lite mer folk idag än det var igår men änsålänge har jag inte sätt någon storm av små kids men
det kommer väll när skolan börjar kanske, hoppas dock inte det.

Malin jag tror jag vet varför din dejt med john blund kom så sent igår, för han är hos mig hela dagarna.
Somnar på soffan jämt nuförtin. Men det är gött när man har en skön soffa.

Imorgon blir det hjälpa katta med deras router annars vet jag inte vad det blir,
men det löser sig.

Go usa, krossa canada för sportens skull.

Kommentarer
Postat av: Battan

Din soffa är underbar, jag hade ju en het dejt med din soffa hela nyårsdan....

2010-01-06 @ 12:42:38
Postat av: malin

Sluta dejta John Blund, inatt är han miiin!! ;)

2010-01-06 @ 23:52:17
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0