Borde man ändra sina rutiner?

Gårdagen va trevlig, skoj att vara på en fest med vuxet folk för en gång skull haha. fast va lite
seg mest hela kvällen då jag var chaffis. men det var trevligt ändåt.

Idag har jag kollat skidor, deam va sverige ägde idag. riktigt ball =)
diskade även jag. Man säger det rätt ofta men man borde diska lite oftare. vilket berg det var idag.
Men man får skylla sig själv. Det tar ju inte så lång tid ändå så vet inte varför man
är så himla lat och vägrar görat.





Är inte alls lika hostig idag även om jag känner mig sjukt sjuk.
Blir nog jobb imorgon ändå. får testa om man orkar har ju inte råd att stanna hemma om man skall
spara pengar till Rom derbyt den 18e aprill.

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0