En kväll med mr b

Efter 4 timmars träning igår så var man inte allt för pigg på att
hitta på nåt speciellt krävande igår så det blev en kväll med Mr B
med lite käk, fotboll & fifa. Fifat får ni fråga Mr B hur det gick.
Jag själv är jävligt nöjd över reslutaten :)
Vi somnade väll runt 01 tiden nån gång tror jag. Alltid lika gött
att vakna dagen efter så har sällskapet redan lämnat mig. haha.

Dagen kommer inte bestå av så mkt aktiviterter blier mest att
sitta framför datorn eller ps3´t och ta det så lugnt som möjligt.
En prommenad är också inplanerad men den tar jag lite senare.

Må väl

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha ja verkligen. ;)

Jaja de går ju att tapetsera om i värsta fall haha..



2010-01-31 @ 13:51:09
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Vi ska tapetsera om hela lägenheten och lägga nytt golv i sovrum, hall, kök, lillemansrum. De e väl bara de ja.. :)

2010-01-31 @ 15:11:40
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0