En obekväm sanning

Kollade obekväm sanning med al gore, rätt intressant och skrämmande
att se hur världen ser ut, och det ser ju inte ut att bli nån positiv framtid
heller, men kan man göra så myket åt saken?
vet inte det faktist visst ställa bilen ibland men hjälper det.
jag tror iaf vi redan är dödsdömda så 2012 smäller det!
vi har 2 år kvar, se fan till att leva gott nu kamrater.



nu blir det sängen för imorgon är det dags för första riktiga arbetsdagen på
nästan en månad, får se hur pigg man är på gymet efteråt då det är dags att
pressa lite tuttar på gymet :)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Najj 2112 kan jag gå med på =p

2010-01-07 @ 12:41:04
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: malin

Men waaa?

Då måste jag kanske ta och packa min väska och besöka din stad nångång så jag har hunnit med det iaf efter alla dessa år.. haha =P

Countrygalan var faktiskt bra, jag ska börja lyssna på sån musik på helt tid ;)

2010-01-07 @ 18:38:19
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0