Gött sverige :)

Sitter och glor skidskytte, sjukt ball ju. sån dramatik hittar bara i spåren, en bom och du kan ha förlorat guldet.
Ett andetag du gör fel och du missar. HELT sjukt!
Sverige vann det är alltid bra. jonsson är hur bra som helst!

Norrlandsgöteborgaren - Norrlandsgöteborgaren  - Norrlandsgöteborgare

Igårkväll gick jag för grupptrycket på jobbet och beställde fallout 3. Det är det enda Dejan & freda snackar
om på jobbet så jag var tvungen att köpa det, man blir tydligen helt lost i det! :)
så nu kommer jag sitta framför ps3´t hela dagarna ( som om man inte redan gör det )
Det kommer på måndag hoppas jag. Kastade även ner NHL 10 i kassen =)



Norrlandsgöteborgaren - Norrlandsgöteborgaren  - Norrlandsgöteborgare

Skall strax hämta iväg och hämta katta på stallet och sen blir det " the big bang theory " maraton in på sena kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0