Grillat till lunch

Oj jävlar, nu somnade jag på soffan igen som jag gjort varje dag denna veckan.
Så får helt enkelt pallra mig till sängen nu och få mina 5 timmars sömn innan man
skall upp och jobba.
Imorgon ryktas det om att chefen tar fram storgrillen till lunch, låter inte helt
fel i mina ögon då man slipper göra lunchlåda.
Sen är det inte helt illa att äta en varm burgare mitt i vintern.
bara jag inte åker på att vara kocken för det är nog rätt kyligt ute, dock
värmer det väll lite men jaja! :)

Gonatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: malin

muuums!! :)



å neej, jag ska sluta blogga så där tidigt, allt går ju bara åt fanders resten av dagen då :P

vad gör ni ihelgen då?

2010-01-23 @ 17:34:09
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0