" jag är inte arg, jag är besviken "

Jag och nicke hade laddat upp med finmat och linement inför årets första
utomhus träning på heden, vi va laddade och sugna på att spela ihop oss inför
dom tuffa träningsmatcherna mot Surte och styrsjö som skall spelat inom en
snar framtid.

Men det räcker väll att citera från gp´s kändis krönikör Mats " jag dyrkar den moderna fotbollen " härd
som skrev i en intervju med bohus if´s nr tio Niklas Andersson tidigare idag:" jag är inte arg, jag är helt enkelt besviken med stort B på Hedens vaktmästare som inte kan hålla en uppvärmd plan i spelmässigt skick "



Så nu sitter vi och tröstäter chips med dipp och julmust och spelar fifa.
Hata gais!

Kommentarer
Postat av: jonas

var är pizzan då tjockis!!!



HATA IFK

2010-01-13 @ 00:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0