Ny lördag...

...gamla som nya utmaningar.
men börjar med gårdagen som bestod av jobb jobb jobb till kl 16, sen tog jag och freda
och körde lite välförtjänt spa i poolen på jobbet i dryga timmen innan det var dags för
avfärd till ulle & kvällens partaj. Var trevligt och jag var nykter som vanligt.
Var väll hemma runt 02:30 nåt efter man kört hem freda, zoran & muncef.

Idag går det som vanligt i träningens tecken, då det först är dags att spänna musklerna på bridgen
För att senare idag köra ett fyspass upp på jennylund med Bohus if.
Kvällen vet jag inte riktigt va som står på schemat så har ni nåt för er så hör av er.
Ställer alltid upp på en fifakväll. Annars får man nog spela lite fallout 3.
måste komma nån vart i spelet nu.

Ne linda foten nu sen bär det iväg, ha en fortsatt underbar Lördag.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: malin

Koom å följ med på plaza!! ;)

varför funkar inte min blogg för????

2010-01-30 @ 18:24:45
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0