Världens undergång!

Då & då kommer jag ha gästskribenter på sidan där folk får skriva en tanke
om vad dom känner och tänker för stunden. Idag har Niklas Andersson fått chansen
att skriva av sig lite och här är resultatet:


Det är ett jävla tjöt om undergångar hela tiden allt från klimat till olika religösa samfund som hävdar att det håller inte längre än till år 2012! Att folk orkar bry sig om sånt jävla tjöt, jag har kort och gott bestämt mig för att bara bry om mig själv och mina vänner. Om det våre så att den här jävla världen vi lever skulle försvinna så varför inte göra det bästa av situationen och ha så roligt som möjligt hur länge du än lever! Så tänk på detta innan du börjar ora dig för enligt mig skitsaker som du ändå inte kan göra någonting åt, mitt tips är lev som mig och ta världens undergång som ett mål på vägen till att så roligt som möjligt.......

Mvh Gästskribent Niklas "Hästen" Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0