Livet

Då & då kommer jag ha gästskribenter på sidan där folk får skriva en tanke
om vad dom känner och tänker för stunden. Idag har än en gång
Niklas Andersson fått chansen att skriva av sig lite och här är resultatet:

Det händer saker i det som i folkmun brukar kallas för livet, saker som man varken kan planera eller förutse.
Det är detta som är glädjen och av sorgen i livet, när du helt utan vetskap om vad som händer upplever en enorm glädje eller sorg, det först då man kan säga att man lever. Jag tar hjälp av alkoholen för nå dit andra tar hjälp
av droger och adrenalin. Men givetvis upplever du detta utan hjälpmedel också så lev livet medans du har chansen.
Ta vara på alla möjligheter som ges till att leva och ha så roligt du kan under vägen utan att såra dina vänner.


Norrlandsgöteborgaren - Norrlandsgöteborgaren  - Norrlandsgöteborgaren


Söndagen den 28/02/10
Denna dag är en dag i livet jag helst vill glömma, börjar hur bra som helst men avslutas mindre lyckad. Jag skyller på alkoholen men vissa saker sägs bara när man lever livet fullt ut. Efter ett par flaskor champagne och x-antal öl va jag redo att möta min motståndare, och vilken fight det blev!!! Ingen vinnare men definitivt en förlorare och här sitter han med ångesten fylld i min späda men ändå vältranade kropp. Livet är utan tvekan det ångets fyllda helvetet man upplever mellan fyllorna, man om sanningen skall fram  gör det ont. Jag kan lova att det gör ondare om den inte kommer fram.

Med dessa ord tackar vi Niklas för sina kloka ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0