Slö slut helt död...

Forfarande helt jävla död efter 30 års festen i lördags, vet inte riktigt vad som hände men längesen
jag hade så skoj! :)
köpte en kebab igår men fick inte i mig mycke av den men ulle tvingade mig att köpa en ny idag.
Eftersom hon är min chef och jag är tvungen att göra som hon säger så givetvis följer jag dessa ord
och köper mig en. Brödet brukar ibland gå sönder så gjorde dom även denna gång. Gillar inte när inte min
turk kompis gör den men givetvis gick den ner där den skulle. Dom har även nu börjat med utkörning på Ibbes.
Funderar på att göra det nån dag så jag slipper gå ner dom trappstegen ( tar alltid trappen till pizzerian om jag ska handla ) Det är ändå jobbigt. lätt värt dom 20 kroner lr vad det kostar.

Nu ska jag vinna pengar på NBA så jag har råd med även nästa helgs bravader! :)

Är ni inte avis på min påse jag hittade hemma, ni som inte vet vad det är borde inte ens bry er! =)


Natti natt mina kamrater!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kolla gärna in på min blogg:

http://www.nilssonpettersson.blogg.se

En familjeblogg med bl.a tävlingar också!!! :)



Om du lägger till mig på BlogLovin eller länkar till mig så blir jag jätteglad, och ger även dej så klart en länk hos mej!

2010-03-15 @ 13:14:10
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0